2009. október 21., szerda

Tapasztalatok


"..........egy érdekes élményemet szeretném  megosztani a tudatos légzéssel kapcsolatban....... koncerten voltam, a Szentpétervári Filharmónikusok hangversenyén.
Gondoltam, közben gyakorolom a tudatos légzést. És ami érdekes,hogy olyan mélységekbe vitt bele a zenével kapcsolatban, amit még soha nem tapasztaltam. Nem tudom  szavakkal leírni, de valódi katarzis élményt hozott a zene, amit  eddig még soha nem éltem át, pedig nagyon szeretem a klasszikus zenét.....  lesz egy másik hangverseny, amire jegyem van, ott Haydn-t játszanak,aki nem különösebben a kedvencem, előre kiváncsi vagyok, hogy ott is meg fogja -e változtatni az érzékelést. ha nincs ellenedre, majd azt is megírom. Ha megint  hasonló élményeim lesznek, érdemes lenne másoknak is kipróbálni."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók